Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2018 15:46 - ТОРТА ТИРАМИСУ
Автор: radi2018 Категория: Рецепти   
Прочетен: 6621 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За мен това е Тортата!Когато за пръв път вкусих Тирамису,бях запленена от нежния вкус на бишкотите,ароматът на кафе и завършващата нотка на какао!Рецептата ми я даде моя позната,която живее в Австрия.Но аз я промених,като изключих яйцата.Защото фактът,че не преминават термична обработка, ме притесни.А скъпото Маскарпоне заместих с крема сирене!Вкусът си остава неповторим!Но ако не променя нещо в рецептата на дадено ястие,просто няма да съм аз!И така:ТИРАМИСУ!Да му се насладим!

image

 



НЕОБХОДИМИ ПРОДУКТИ:

300 г крема сирене

- 200 мл сладкарска сметана

120 г пудра захар захар

- 400 г бишкоти Savoiardi

- 120 мл вино Марсала  за крема/може да го заместите с Бейлис или Амарето/ плюс 100мл    вино и за кафето

- 300 мл ароматно кафе - нес

-тъмно, неподсладено какао

 

 

НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:

 

КРЕМ

 

Разбивам сметаната с пудрата захар.Добавям крема сиренето и продължавам да разбивам.”Повдигаме” крема на едно друго ниво,като долеем вино Марсала!Буквално преведена,думата „tirami su” означава „повдигни ме”!В крема не слагам яйца,тъй като те не минават термична обработка и това ме плаши!Но и без тях тортата е страхотна!

 

Потапям всяка бишкота в кафето,смесено с виното.Ароматът е неповторим!Ако ви е горчиво,добавете няколко лъжици пудра захар.Аз я предпочитам с по-горчив привкус!Нареждам един ред в съда,в който ще се приготвя тортата.Намазвам с пласт крем.Следва пласт бишкоти и така до изчерпване на крема и бишкотите.Прибираме за една нощ в хладилника.Какаото поръсваме непосредствено преди поднасянето,за да не поеме от влагата на крема.Декорацията е според фантазията и възможностите!

image

 

 

 




Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. ard - Харесвам торта тирамису
24.07.2018 23:37
Прочетох рецептата, не изглежда сложно.
Надявам се скоро да ми дойде музата и за торта тирамису :)

Между впрочем направих и мусака в гювеч, пак по Ваша идея, стана чудесно, с по-добър вкус от традиционните мусаки в тава.

Благодаря за рецептите и идеите.
цитирай
2. radi2018 - Вашият коментар ме прави безкрайно ...
25.07.2018 09:28
Вашият коментар ме прави безкрайно щастлива!Споделям моите варианти на известни ястия,като се старая да са по-здравословни или с по-малък бюджет!Така,както ги приготвям за семейството си.Все пак живеем в България!Тирамисуто също ще Ви хареса!Тук съм заменила скъпото Маскарпоне с крема сирене.И е вкусно!И лесно!И бързо!Така,че дерзайте!Прекрасна сряда Ви желая!
цитирай
3. ard - Здравейте radi2018
25.07.2018 14:21
И на Вас хубав и слънчев ден Ви желая!

И пак благодаря за рецептите, много ми допадат!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radi2018
Категория: Рецепти
Прочетен: 533134
Постинги: 269
Коментари: 150
Гласове: 288
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930