Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2019 18:47 - ПОШИРАНИ КРУШИ
Автор: radi2018 Категория: Рецепти   
Прочетен: 485 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В Родопите заваля първия сняг и на мен ми замириса на Коледа!Искаше ми се да направя нещо  сладко,което хем да е коледно,хем да е леко!И тогава се сетих за поширани круши - десерт,богат на коледни подправки,който скоро видях в някакво кулинарно списание.Любител съм на плодовете и това съчетание на вино,плодове и подправки ми много ми допадна !Горещо го препоръчвам!Става бързо,лесно и вкусно!



image







 


НЕОБХОДИМИ ПРОДУКТИ:


- 1 круша

- 250 мл червено вино

- 4 с.л. мед

- ванилия

- кората на един лимон

- 3 с.л. сок от лимона

- 5-6 зрънца карамфил

- 1 пръчка канела

- 2-3 цветчета звезден анасон

- 1ч.л. смлян джинджифил




image




НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:


Слагаме виното в широк съд.Добавяме подправките и меда.Обелваме крушата и я разделяме на две половини. Може да я оставим и цяла.Ако е цяла,сърцевината я издълбаваме със специален инструмент.  От половинките тази процедура става и с една малка лъжичка.Варим крушите на по-слаба степен.След като  омекнат и се оцветят от виното,ги изваждаме.Останалото вино продължава да ври,докато стигне консистенцията на гъст сироп.Сипваме от него  с лъжичка в подходящ съд.Отгоре подреждаме крушите.Декорираме със сметана,сладолед или както аз направих с крем сирене.Вкусовете се допълват чудесно!Ухае на Коледааа!




image

 

 



Тагове:   вино,   канела,   коледа,   круши,   поширани,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radi2018
Категория: Рецепти
Прочетен: 534050
Постинги: 269
Коментари: 150
Гласове: 288
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930