Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2020 14:46 - СИРОПИРАНА БАНИЦА С ЛОКУМ
Автор: radi2018 Категория: Рецепти   
Прочетен: 742 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Рецептата за тази баница открих в един вестник преди много години.В статията пишеше,че е характерна за Благоевградския регион.В първия момент бях малко скептична,защото съчетание на локум и сироп ми се струваше малко прекалено!Обаче ,когато я направих ефектът беше "УАУ!",както би казала шеф Роу!☺Но предупреждавам:толкова много калории наведнъж аз лично бих си позволила веднъж в годината!И след това една седмица само вода!☺Но е хубаво човек да опита от всичко!


 


image






image






image






image






image





image





НЕОБХОДИМИ ПРОДУКТИ:


- 500 г кори за баница/аз ползвах Белла,за баклава/

- 2 кутийки локум/най-добре розов,по-ефектен е/

- 4 яйца

- 1 ч.ч. захар

- 1 ч.ч. брашно

- 1/2 ч.ч. краве масло



За сиропа:


- 2 ч.ч. захар

- 3 ч.ч. вода

- 2п. ванилия

- щипка лимонена киселина



НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:


Разбийте яйцата със захарта,брашното и разтопеното масло,за да се получи кексово тесто.Вземат се две кори,върху горната се разстила част от тестото/преброявам корите и мислено си разделям тестото на части така,че да стигне за всички кори/.В единия край/при мен е от късата страна,защото така ми пасва на тавата/ се поставя нарязан на ивици локум.Корите се навиват на руло и се поставят в предварително намазана с масло тава.И така докато свършат всички кори.Пече се в умерена фурна,на 170 градуса.При мен се случи така,че отгоре се зачерви,а вътрешността остана бяла.Затова покрих с алуминиево фолио и пекох до зачервяване и на средата.След като се извади от фурната,сладкишът се оставя да изстине напълно и се залива с горещ сироп.Сиропа приготвяме,като оставаме да заври водата и захарта,добавяме ванилията и лимонената киселина и оставаме да ври около 5 мин.Отстраняваме го от котлона и след 5 мин. поливаме баницата.Хубаво е да престои една нощ,за да поеме сиропа напълно.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radi2018
Категория: Рецепти
Прочетен: 533902
Постинги: 269
Коментари: 150
Гласове: 288
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930