Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2021 20:41 - МОШЕНИЦИ. МОЯТА ИСТОРИЯ С ВИВАКОМ
Автор: rustam Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4032 Коментари: 15 Гласове:
15

Последна промяна: 27.02.2021 20:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
    Днес чета за една нова врътка, сътворена от Виваком. Инсталираш си значи приложението "Плати с Виваком" и  от оператора ти връчват с наложен платеж ...дебитна карта като "подарък". Един вид доверие от страна на фирмата. Така за уж "безплатното" приложение плащаш първо 10 лв за пластиката и  после по 2 лв. месечна такса.

   Прочетох и си припомних как и защо преди 3 години приключих с Виваком. През 2018 всичко ми беше на виваком: интерактивна телевизия, интернет, телефон и мобилен интернет. Договорът ми за домашен интернет и ТВ изтичаше малко преди Нова година и следвайки условията на договора, точно един месец предварително, посетих най-близкия им офис. Не знам дали нарочно ги избират такива или компанията ги моделира, но служителите на Виваком са все едни такива суетливи и гледащи или в тавана, или зад теб. Както и да е. Казвам му аз на момчето, че искам да си подновя договора на същите условия, но той започва да увърта, че не можело, нямало как и трябвало да мина на друг план, разбирай по-скъп. Не го впечатлява и аргументът, че съм техен абонат вече 4 години. Бързо ми писва и му казвам, че тогава спираме договора. Разпечатваме едно заявление за предизвестие, подписвам, вземам си екземпляра и се разбираме да дойда на датата на изтичане, за да им върна декодера и кабелите.

    Договорът изтичаше на 29 декември и аз отивам директно на 27. Някакъв друг нехранимайко ме връща и казва, че не можело, трябвало точно на датата. Казвам си едно "Дай*ба мама ви" и се връщав рано сутрин на 29. Пропуснах да отбележа, че след като попълних заявлението звънях на националния телефон да проверя дали наистина не мога да си подновя договра на старите условия. Отговориха ми с мрънкотене, че не било точно така, че служителят нещо се е объркал, но вече работата беше ясна. И така, влизам аз на 29 декември, нося торба с джади и заставам пред служителя. Обяснявам му. Насреща мълчание. Започва суетене, ровене по чекмеджета и в компа, звънене на някого. След малко пристига шефчето на офиса и ми плясва, че моете заявление не било...заведено! Всмисъл аз коретно съм ги известил, но те не ме отразили. Питам го това значи ли, че са ми начислили нова такса? Не само, че ми били начислили, но била и двойна, защото договорът бил изтекъл и това е един вид тяхното "наказание". Съветват ме да платя, за да не ми пращат съдия изпълнител, а те щели да ми върнат парите.

    ОК, казвам аз. Предлагам им все пак да си вземат обратно оборудването и да ми дадат разписка. От опит знам, че отсътвието на такава е капан. Не можело, трябвало оборудването да го приеме онзи, който ми бил приел заявлението. Приемам и това и ги питам кога ще е на смяна. Ами той вече работел в друг офис на другия край на града и там трябвало да го търся. Питам супервайзърчето какво тогава би станало, а ко въпросния Гошо беше напуснал въобще. В отговор само тъп поглед. 

   След около две седмици успявам да набарам Гошо в другия офис и да получа заветната разписка. Той не бил виновен.
   Директно след това отивам в офис на Глобул и подписвам договор за смяна на телефона и мобилния интернет



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - ...Булгаристан...)
27.02.2021 21:09
...съчувствам ти..най искреноо!!
цитирай
2. rustam - Тъжно
27.02.2021 21:21
fun1001 написа:
...съчувствам ти..най искреноо!!

цитирай
3. planinitenabulgaria - Този случай е захарче!!!
27.02.2021 22:32
Мен как ме ебаваха от Близоо, кабелари в София. Косъме по дупенцето ми не остана и продължиха. Така разработен им е всеки ход, че никакви възможности за потребителя на се оставени. Не, спукват им дупенцата, а напрраво им ги експроадират. Те са по-големи айдуци дори от Софийска вода АД.
цитирай
4. mt46 - Гадни, лакоми безобразници!
27.02.2021 23:40
И аз приключих с тях...
цитирай
5. apostapostoloff - Запознай с този случай
28.02.2021 10:25
ненадминатия майстор на фейлетона д-р Симеоонов- Парцалев. Той ще ги осмее подобаващо. Ще ги навре на кучето в ...
цитирай
6. анонимен - Чакай да видиш тия какви са.
01.03.2021 10:44
Чакай да видиш тия какви са.
цитирай
7. vasilisa1917 - .
01.03.2021 17:18
а пък м-тел ме накара да платя устройство, две години след като съм го върнала и имам приемо-предавателен протокол
цитирай
8. rustam - Да!
01.03.2021 18:12
mt46 написа:
И аз приключих с тях...

цитирай
9. rustam - Ей сега му давам тема за "размисъл"!
01.03.2021 18:13
apostapostoloff написа:
ненадминатия майстор на фейлетона д-р Симеоонов- Парцалев. Той ще ги осмее подобаващо. Ще ги навре на кучето в ...

цитирай
10. rustam - Не знам, вече три години нямам ядове
01.03.2021 18:13
puk2 написа:
Чакай да видиш тия какви са.

цитирай
11. rustam - Верно?
01.03.2021 18:14
vasilisa1917 написа:
а пък м-тел ме накара да платя устройство, две години след като съм го върнала и имам приемо-предавателен протокол

Е, аз си пазя приемно-предавателни протоколи на М-тел от далечната вече 2010г. Тези хиени нямат наяждане.
цитирай
12. анонимен - Доносникът пак те е докладвал май.
02.03.2021 19:43
Доносникът пак те е докладвал май.
цитирай
13. rustam - Точно така!
03.03.2021 09:57
puk2 написа:
Доносникът пак те е докладвал май.

и се е явил 5 мин след посещението на модератора, зада се убеди.
Но! Това значи, че всяка думичка е стигнала до мизерната му душичка.

Честит празник!
цитирай
14. анонимен - Доносникът пак те е докладвал май. и ...
03.03.2021 13:52
rustam написа:
puk2 написа:
Доносникът пак те е докладвал май.

и се е явил 5 мин след посещението на модератора, зада се убеди.
Но! Това значи, че всяка думичка е стигнала до мизерната му душичка.

Честит празник!

Честит и на теб!
Доносникът доста преживява за минусите, но не знае какво следва :).
цитирай
15. ckarlet - Защо постъпват така. . . Навярно не ...
05.03.2021 09:39
Защо постъпват така... Навярно не си подбират кадрите и губят по този начин дългогодишни абонати...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808440
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив