Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2019 19:43 - МАСЛЕНИЦА
Автор: radi2018 Категория: Рецепти   
Прочетен: 2260 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тази рецепта я знам от свекърва ми.Характерна е за Първомайския край.Преди да се омъжа,даже не бях чувала за това тестено изделие!Бях предубедена,но като я опитах веднъж,ми стана любима закуска.Но внимавайте с калориите!Това определено е калорийна бомба!Затова години не се решавах да я направя.Но след като ми подариха буркан със свински пръжки,реших да пробвам да изпълня рецептата по памет!Е,получи се!Вкусът беше същият като от спомените ми!




image





image





image





image






image





image


НЕОБХОДИМИ ПРОДУКТИ:


- 1 1/2 кофички кисело мляко

- 1 буркан /300г /свински пръжки

- 300 мл олио

- 200 г сирене

- 1,300 кг брашно

- 1ч.л. сол

- 1 равна супена лъжица сода бикарбонат

- 4 яйца/едното е за намазване/

Всички продукти са на стайна температура.



НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ:



image




image



Разбивам яйцата.В киселото мляко угасявам содата.Съединявам с яйцата.Посолявам.Добавям около 50 мл олио.Замесвам меко тесто.Накрая го намазвам с олио,за да не лепне,когато го разделям на топки / 8 броя/.Оставям ги на топло, да почине тестото.През това време в тиган затоплям пръжките и добавям останалото олио.Когато малко поизстине,потапям всяка топка тесто в мазнината.Обръщам я няколко пъти.В тавата,в която ще пека,разстилам в кръг топките тесто.Поръсвам с пръжки,сирене и олио.Обработвам по същия начин втората топка тесто.Поставям втората кора върху първата.Завивам на руло и го усуквам .Продължавам по същия начин и с останалото тесто.Получават се четири фитила.Изпълват тава с диаметър 32 см.Не подмазвам тавата,защото е с незалепващо покритие.Ако е обикновена,може да се ползва хартия за печене.Предварително загрявам фурната на 180 градуса.Преди да пъхна масленицата във фурната,я намазвам с жълтък.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radi2018
Категория: Рецепти
Прочетен: 534097
Постинги: 269
Коментари: 150
Гласове: 288
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930